3 жылдың педагогтардың санаты бойынша динамикасы
№ | Оқу жылдары | Мұғалі мдердің саны | педагог-шебер | Педаго г-зерттеу ші | Жоғ ары | Педагог-сарапшы | І сана т | Педагог-модерат ор | ІІ санат | Санаты жоқ |
1 | 2020-2021 оқу жылы | 80 |
28
|
12 | 8 | 3 | 3 | 2 | 11 | 13 |
2 | 2021-2022 оқу жылы | 89 |
27
|
9 | 9 | 6 | 5 | 8 | 10 | 14 |
3 | 2022-2023 |
82
|
22 | 13 | 4 | 8 | 2 | 10 | 5 | 18 |
Педагогтерінің жалпы санынан бес жылда 2020-2021 оқу жылынан 2022-2023 оқу жылына дейін “педагог-шебер” – 31%,”педагог-зерттеуші” – 13.5%; педагог-сарапшы – 7%; педагог-модератор – 8% болды. Жалпы педагогикалық шеберлік бойынша біліктілік санаты бар педагогтердің үлесі – 82%. Санаты жоқ педагогтардың үлесі – 18% құрайды, оның себебі жылдан жылға жас мамандардың мектепке орналасуы.