Жаңалықтар

«Білім беру үдерісіндегі жаңару мен жаңғыру» желілік Абай мектептерінің тамыз кеңесі

№ 18 ПАНЕЛЬДІК СЕКЦИЯ

«Білім беру үдерісіндегі жаңару мен жаңғыру»

МАҚСАТЫ Оқу мен оқытуда жаңашыл және тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы сапалы білім беруге ықпал ету
КҮНІ 8 тамыз 2022 жыл
УАҚЫТЫ 09.00 – 17.30
ӨТЕТІН ОРНЫ Алматы қаласы, Митин көшесі, 6
МОДЕРАТОР

Каримова Гүлмира Раинбекқызы,

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Мектепке дейінгі және орта білім комитеті төрағасы

Айдарбекова Жанар Шалқарқызы,

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернатының директоры міндетін атқарушы

Орынбаева Динара Ғабитқызы,

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

ФОРМАТ

Off-line/On-line

Пленарлық бөлім. Тәжірибелік бөлім.

ТІКЕЛЕЙ КӨРСЕТІЛІМ ZOOM, Facebook
ҚАТЫСУШЫЛАР 600 адам  (Off-line – 100 адам, On-line  – 500 адам)
МАҚСАТТЫ ТОП Мектеп басшылары, мұғалімдер, психологтар
ҚАТЫСУШЫЛАР Желілік Абай мектептерінің басшылары, директордың орынбасарлары және мұғалімдер
СПИКЕРЛЕР

Айдарбекова Жанар Шалқарқызы – Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернатының директоры міндетін атқарушы «Алғы сөз»

Сексенова Роза Ербозымқызы – Желілік Абай мектептерінің әдістемелік сектор жетекшісі, шебер педагог, Ыбырай Алтинсарин төсбелгісінің иегері «Желілік Абай мектептері атқарған жұмыстардың есебін беру, 2022-2023 оқу жылының жылдық жоспарымен таныстыру»

Асубаев Берік Құттыбаевич – Педагогикалық шеберлік орталығы Алматы қаласы филиалының директоры «Мектептегі өзгерістерді басқару»

Толықбаева Ғалия Нурмановна – Педагогикалық шеберлік орталығы Алматы қаласы филиалының тренері, Сатымбаева Жанар Манатқызы – № 86 мектеп- гимназиясының қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі «Оқушылардың оқыған кітаптары бойынша жазба жұмысын жоспарлау ерекшеліктері»

Әлімов Асхат Қамзаұлы – Педагогикалық шеберлік орталығы Алматы қаласы филиалының тренері «Әдебиет сабақтарының мазмұны мен құрылымы»

Ибрагимов Ділдахан Қыраубекұлы – Педагогикалық шеберлік орталығы Алматы қаласы филиалының тренері «Мектептегі әдістемелік қызметті ұйымдастыру»

БАСШЫЛЫҚ:

Сексенова Роза Ербозымқызы – Желілік Абай мектептерінің әдістемелік сектор жетекшісі, шебер педагог, Ыбырай Алтинсарин төсбелгісінің иегері «Желілік Абай мектептерінде оқытудың түрлі әдістерін қолдана отырып, оқушы дарынын жан-жақты дамыту ерекшеліктері»

Орынбеков Арман Шымбайұлы – Шымкент қаласы № 90 дарынды балаларға арналған мамандандырылған мектеп- гимназиясының директоры «Білім беру үдерісінде басқару мен бақылаудың заманауи аспектілері және одан күтілетін нәтижелер»

Нұрабаева Айсұлу Пернебайқызы – Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернаты директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, шебер педагог «Ұлттық құндылықтар – тәрбие бастауы»

Бектаева Гүлнар Амангелдіқызы – Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернаты психологы, шебер педагог «Желілік Абай мектептеріндегі білім құндылығын арттыру – Үштік одақ ынтымақтастығында (оқушы – педагог –  ата-ана)»

Кашаева Айгуль Ондагановна – Нұр-Сұлтан қаласы Абай Құнанбайұлы атындағы №87 мектеп-гимназиясының директоры «Абай мектебінің заманауи келбеті: сабақтастық, жаңашылдық және келешек мұраттар»

Тлеуханов Роллан Рымханұлы – Абай облысы Абай атындағы мамандандырылған мектеп-гимназия-интернатының директоры «Абайдың «Толық адам» концепциясы негізінде мектепті басқару»

ҚАЗАҚ ТІЛІ:

Ильясова Нағима Абзелбекқызы – Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, филология институты, академик С.Қирабаев атындағы қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасының меңгерушісі, филология ғылымдарының докторы, профессор «Қазақ тілі мен әдебиетін кіріктіре оқыту: жаңа бағыттар»

Қапалбек Бижомарт Сейсенбекұлы – Мемлекеттік тілді дамыту институтының директоры, филология ғылымдарының кандидаты «Орта мектепте грамматиканы оқыту жүйесі»

Шойбекова Ғазиза Бейсенбекқызы – филология ғылымдарының кандидаты, Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің қауымдастырылған профессоры «Қазақ тілінің білім беру мазмұнындағы грамматикалық құрылымның рөлі»

Махамбетова Гүлбану Жамбекқызы – Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, шебер педагог, «Үздік педагог – 2020» «Омонимдердің түрлерін меңгертудің тиімді жолдары»

Жалмаханова Жайна Абдинабиевна – Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, шебер педагог «Қазақ тілі сабағында топтық жұмысты ұйымдастырудың тиімділігі»

Төлеужанова Жансая Санатқызы – Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі «Етістіктің шақ категориясын оқытудағы мәселелер»

Шабажанова Салтанат Калиаскаровна – Павлодар облысы Дарынды балаларға арналған Абай атындағы гимназия директоры, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі «Заманауи сабақты үлгілеудің инновациялық бағдарлары»

Казиева Багда Адилхановна – Павлодар облысы Дарынды балаларға арналған Абай атындағы гимназия директорының орынбасары, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі «Қазақ тілін оқытудағы ұстанымдар»

Адилова Динара Жумалиевна – Жамбыл облысы Абай атындағы мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын мектеп-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-модератор «Салалас құрмалас сөйлемдерді грамматикалық тұрғыдан талдау»

Мусаева Калдыкуль Шайдазимовна – Абай атындағы Алматы облыстық мамандандырылған гимназия-интернаты, педагог-зерттеуші «Оқу үдерісінде оқылым және айтылым дағдысын қалыптастыру жолдары»

ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ:

Орда Гүлжаһан Жұмабердіқызы – М.О.Әуезов атындағы сыйлықтың лауреаты, М.О. Әуезов атындағы Әдебиет және өнер институты Тәуелсіздік дәуірдегі әдебиет және көркем публицистика бөлімінің меңгерушісі, филология ғылымдарының докторы, профессор «Қазіргі қазақ әдебиетін мектепте оқытудың өзектілігі»

Серік Асылбекұлы – филология ғылымдарының докторы, профессор, жазушы, драматург, Қазақстан жазушылар одағының мүшесі «Қазақ әдебиетінің классикалық туындыларын оқушыларға оқыту мен талдау жолдары»

Таңжарықова Алуа Василийқызы – Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті филология институтының деканы, филология ғылымдарының докторы, профессор «Қазақ әдебиетіндегі автор стилін меңгертудегі мәселелер»

Нурлыбекова Калима Каппасовна – Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, шебер педагог, «Үздік педагог – 2021» «Көркем шығарманы оқытуда оқушының білімді өздігінен меңгеруіне ықпал ету тәсілдері (Ілияс Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасының көркемдігі)»

Орынбаева Динара Ғабитқызы – Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, шебер педагог, «Үздік педагог – 2019» «Көркем шығармаларды тереңдете оқыту, талдау тәсілдері»

Тұрлыбай Айша Нұрболатқызы – Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі «Қазақ әдебиетін оқытуда А.Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегінің маңызы»

Ораз Абай Амангелдіұлы – Ұлытау облысы, Жезқазған қаласы, Абай атындағы мамандандырылған мектеп-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі «М.Әуезов шығармаларын оқытудың негізгі ерекшеліктері»

Каскирбаева Жадра Куаталиевна – Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Абай атындағы мамандандырылған қазақ мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-сарапшы «Көркем шығарманы оқытуда оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы тиімді әдіс-тәсілдер»

АБАЙТАНУ:

Салқынбай Анаркүл Бекмырзақызы – Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, А.Байтұрсынұлы атындағы тіл білімі кафедрасының меңгерушісі, филология ғылымдарының докторы, профессор «Абай өлеңдеріндегі тәрбиелік және танымдық мән»

Жұмақаева Бекере Даулетхановна – С.Демирел атындағы университет профессоры, филология ғылымдарының кандидаты «Оқытудың мақсаттар жүйесіндегі Абайтану пәні»

Жұматаева Айдана Нышанғалиқызы – М.О.Әуезов атындағы Әдебиет және өнер институты, Абайтану және жаңа дәуір әдебиеті бөлімінің ғылыми қызметкері, PhD докторант «Абай шығармаларындағы тұлға құндылықтарының иерархиясы»

Оспан Динаш Бектенқызы – Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, шебер педагог, «Үздік педагог – 2020» «Оқушыларға Абайтану пәнінен мақсаттар жүйесін меңгертудің мәселелері»

Тілеуберді Қизат – Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, шебер педагог «Абай шығармаларын оқыту арқылы сыни ойлау дағдысын қалыптастыру»

Айтбаева Нұрай Айтбайқызы – Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі «Абайтану пәнін оқытудың рухани жаңғыру үдерісіндегі маңызы»

Малик Майра Маликқызы – Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, шебер педагог, аға оқытушы, PhD доктор «Абай ілімі және бүгінгі қазақ философиясы»

Ахат Алтыншаш Досымбекқызы – Ақмола облысы Абай атындағы (қазақ тілінде оқытылатын) дарынды балаларға арналған №3 облыстық мамандандырылған мектеп-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші «Білім-ғылымды насихаттаудағы Абайдың педагогикалық ой-пікірлер жүйесінің өміршеңдігі»

Ошақбаева Индира      Еркінқызы – Абай облысы Абай атындағы мамандандырылған мектеп-гимназия-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог- сарапшы «Абай жолы – ұлы жол»

ШЕШЕНДІК СӨЗ ӨНЕРІ:

Жарқын Сәленұлы – Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернатының шешендік сөз өнері пәні мұғалімі, журналист «Шешендік өнерді мектепте оқытудың ерекшеліктері: жетістіктері мен мәселелері»

Ахет Мамай Қаниұлы – филология ғылымдарының кандидаты, Әуезовтанушы (шешендік өнерді зерттеуші) «Көшпелі өркениеттегі ауыз екі сөйлеу дәстүрі»

Көшекова Айнұр Арғынтайқызы – филология ғылымдарының кандидаты, Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің профессоры міндетін атқарушы, «Шешендік өнер және қоғамдық қажеттілік»

Ержанова Сәуле Баймырзақызы – Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті профессоры, филология ғылымдарының докторы «Шешендік өнерді оқытудың әдістемесі және өзектілігі»

Ешжанова Алтынай Қосжанқызы – Қызылорда облысы Абай атындағы үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған сыныптары бар мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші «Оқу үдерісінде ұлттық құндылықтарды сіңірудегі шешендік сөздердің маңызы»

Хасанова Алия Салимовна – Батыс Қазақстан облысы, Облыстық дарынды балаларға арналған Абай атындағы мамандандырылған мектеп-гимназия-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, шебер педагог, «Оқушыларды шешендік өнерге баулудағы әдіс-тәсілдер»

ЖАУАПТЫ Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Абай атындағы Республикалық мамандандырылған дарынды балаларға арналған қазақ тілі мен әдебиетін тереңдете оқытатын орта мектеп-интернаты

Меню